صفحه اصلي
مشترک گرامي،
شما با ورود به بخش "مديريت حساب" مي توانيد بسياري از امور مربوط به سيمکارت خود مانند آگاهي از جزييات خط يا خطوط خريداري شده، شرح طرحها و بسته هاي پيشين و کنوني، مشاهده و پرداخت صورتحساب و غيره را بدون نياز به برقراري تماس با مرکز خدمات مشتريان رايتل، انجام دهيد.
در اين راهنما، مقدمات لازم براي آشنايي با "سامانه مديريت حساب" در اختيار شما قرار ميگيرد
در قسمت "طرح هاي ويژه"، برخي طرحها، محصولات و تعرفه هاي ويژه رايتل ، جزئيات بسته ها نمايش خريداري شدداده مي شود که ميتوانيد مشخصات و شرايط خريد هر يک از آنها را در همان قسمت مطالعه و در صورت تمايل نسبت به خريد آن اقدام نماييد.
ورود به حساب کاربري
ورود به حساب کاربري،
براي ورود به بخش "مديريت حساب" درج شماره تلفن همراه، کلمه عبور و کد امنيتي ضروري ميباشد.
درصورتي عمليات ورود با خطا مواجه شود بعد از سه بار وارد کردن کد امنيتي ضروري مي باشد
ابتدا شماره تلفن همراه خود را بدون دو رقم ابتدايي (09) در قسمت مربوطه وارد نماييد.
در مرحله بعد رمز عبور را در قسمت مربوطه وارد کنيد.
- سپس کد امنيتي نمايش داده شده در داخل کادر را در قسمت « کد امنيتي» درج نماييد. (در صورت ناخوانا بودن کد امنيتي، با کليک بر روي آن کد، به روز رساني مي شود)
در انتها بر روي گزينه « ورود به سامانه» کليک نماييد.
جهت دريافت رمز عبور يا در صورت فراموشي آن، به روش زير اقدام نماييد:
ابتدا بر روي عبارت "فراموشي/ بازيابي رمز عبور" يا "دريافت رمزعبور" کليک نموده و در داخل کادر نمايش داده شده، موارد زير را درج نماييد:
- شماره تلفن همراه، بدون دو رقم ابتدايي (09) در قسمت « شماره تلفن همراه»
- کد ملي (10 رقم کامل) براي مشترکين ايراني و شماره گذرنامه يا شماره شناسايي براي اتباع خارجي در قسمت «کد ملي/ شماره مدرک شناسايي»
کد تصويري نمايش داده شده در قسمت « کد امنيتي» سپس با انتخاب روش اطلاعرساني و کليک بر روي گزينه تاييد، کد بازيابي (با اعتبار زماني محدود) براي شماره تلفن همراه وارد شده يا پستالکترونيکي ثبت شده در سامانه شما، ارسال خواهد شد.
- در مرحله بعد، جهت تغيير رمز عبور، اطلاعات درخواستي را در کادر زير وارد نماييد.
- در انتها چنانچه اطلاعات را بهصورت صحيح وارد نموده و گزينه تاييد را انتخاب نماييد، رمز عبور تغيير مييابد.
نکته ۱: درصورتيکه پيش از ورود کد بازيابي، مرورگر خود را بسته باشيد، ميتوانيد دوباره بر روي عبارت "فراموشي/ بازيابي رمز عبور" و سپس "کد بازيابي را دريافت نمودهام و درخواست تغيير رمز دارم" کليک نموده و اقدام به ورود اطلاعات نماييد.
اگر اطلاعات مورد نياز را به درستي وارد نموده باشيد، وارد صفحه اصلي "مديريت حساب" خواهيد شد. در سمت راست اين صفحه، ستون منوي کاربري را به شکل زير ملاحظه ميکنيد :
ويرايش و ثبت اطلاعات
اگر در زمان ثبتنام سيمکارت، آدرس پست الکترونيکي (ايميل) خود را ثبت نکردهايد، ميتوانيد از منوي « اطلاعات پرونده » نسبت به ثبت آن اقدام نماييد. همچنين در صورتيکه ميخواهيد آدرس ايميل قبلي خود را ويرايش نموده يا تغيير دهيد، در اين قسمت اين امکان نيز براي شما فراهم شدهاست. با کليک بر روي گزينه «ويرايش» ميتوانيد نسبت به ثبت، ويرايش يا تغيير آدرس پست الکترونيکي خود اقدام نماييد.
پس از درج آدرس پست الکترونيکي در قسمت مربوط به ايميل با کليک بر روي گزينه «تاييد»، پيغامي جهت اخذ تاييد نمايش داده خواهد شد.
با انتخاب گزينه « تاييد» عمليات تغيير آدرس پست الکترونيکي صورت خواهد پذيرفت و در صورت انتخاب گزينه «لغو» عمليات تغيير پست الکترونيکي لغو مي گردد
آدرس ارسال قبض
مشترکين سيمکارتهاي دايمي ميتوانند از طريق اين منو، آدرس پستي خود را نيز جهت ارسال صورتحساب، تغيير داده يا ويرايش نمايند.
با ورود به اين منو، در ابتدا اطلاعات پستي فعلي مشترک نمايش داده ميشود.
با انتخاب آيتم مخصوص ويرايش مشترک ميتواند آدرس خود را تغيير داده و آدرس جديد را جهت دريافت صورتحساب ثبت نمايد.
انتخاب شيوه ارسال قبض :
بطور کلي، صورتحساب شما هم به شکل قبض کاغذي و هم بصورت پيامک برايتان ارسال مي گردد و در صورت انتخاب گزينه "پيام کوتاه " در قسمت شيوه ارسال قبض، صورتحساب به آدرس پستي شما ارسال نخواهد شد.
مشترکين سيمکارتهاي دايمي ميتوانند از طريق اين منو، شيوه دريافت قبض خود را تغيير دهند.
شماره هاي من
در اين صفحه، کليه شماره هاي رايتل و شماره هاي ترابرد شده به رايتل به همراه جزييات مربوط به نوع سيم کارت، موجودي حساب و عمليات ممکن نمايش داده ميشوند.
- نوع سيم کارت : دايمي، اعتباري يا ديتا
- در سيمکارتهاي اعتباري و ديتا،ستون سطح اعتبار، ميزان اعتبار ريالي باقيمانده سيمکارت مشترک را نمايش ميدهد.
"عمليات" : در اين ستون عملياتي نظير : وضعيت بسته ها ، نمايش صفحه اصلي ، عمليات افزايش اعتبار، تبديل سيمکارت اعتباري به دائمي تاريخچه انتقال اعتبار و غيره .... قابل مشاهده است.
پرداخت هاي من
در صفحه مربوط به گزينه " پرداختهاي من" فهرستي از پرداختهاي اخير شما به ترتيب تقدم زماني قابل مشاهده است و شامل اطلاعاتي نظير نام بسته ، طرح يا سرويس ، تاريخ خريد ، مبلغ و غيره ... مي باشد.
به اين منظور، پس از ورود به بخش "پرداخت هاي من" از طريق منو ابتدا تاريخ آغاز و پايان دوره زماني و نوع پرداخت مورد نظر را مشخص نماييد و در انتها گزينه "جستجو" را انتخاب کنيد.
انتقال اعتبار من
تاريخچه انتقال اعتبار
مشترکين سيم کارت هاي اعتباري و ديتا مي توانند با مراجعه به اين قسمت، تاريخچه استفاده از سرويس انتقال اعتبار براي سيم کارت خود را مشاهده نمايند.
جهت مشاهده تاريخچه انتقال/ دريافت اعتبار، ابتدا در قسمت "شماره تلفن همراه"، شماره سيم کارت مورد نظر مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
پس از انتخاب شماره مورد نظر، مي توانيد در قسمت هاي "زمان شروع" و "زمان پايان"، بازه زماني دلخواه خود را جهت مشاهده تاريخچه استفاده از اين سرويس، تعيين نماييد.
نکته: تعيين "زمان شروع" و "زمان پايان" الزامي نيست در صورت عدم انتخاب تاريخ، تمامي تاريخچه استفاده از سرويس مذکور، نمايش داده مي شود. همچنين مشترک مي تواند فقط يکي از قسمت هاي "زمان شروع" يا "زمان پايان" را تعيين نمايد که در صورت انتخاب "زمان شروع"، استفاده هاي مشترک از آن زمان به بعد و در صورت انتخاب "تاريخ پايان" استفاده هاي مشترک تا آن تاريخ نمايش داده مي شود.
نکته: لازم به ذکر است که هزينه هر بار استفاده از سرويس انتقال اعتبار 500 ريال مي باشد .
پس از تعيين بازه زماني و انتخاب گزينه "جستجو"، تاريخچه استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
در ستون "انتقال از" ليست شماره هايي که مشترک از آن ها اعتبار ريالي، دريافت کرده است، نمايش داده مي شود.
در ستون "انتقال به" ليست شماره هايي که مشترک به آن ها اعتبار ريالي، انتقال داده است، نمايش داده مي شود.
در ستون "نوع"، به نوع استفاده از سرويس انتقال اعتبار (انتقال يا دريافت اعتبار) اشاره مي گردد.
در ستون "مبلغ انتقال"، ميزان مبلغ انتقال داده شده/ دريافت شده، قابل مشاهده است.
در ستون "زمان انتقال"، تاريخ و ساعت استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
مشکلات من
شما در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با محصولات و خدمات رايتل، ميتوانيد بدون تماس با مرکز خدمات مشترکين، نسبت به ثبت مشکل خود اقدام نماييد. بديهي است کارشناسان اين مرکز به تمامي مشکلات ثبت شده رسيدگي و نتيجه را به نحو مقتضي اعلام مينمايند.
- در قسمت " نوع شکايت" نوع مشکل را مشخص کنيد.
- در اين مرحله راهنمايي در خصوص رفع مشکل مربوطه در صفحه نمايان ميشود که مشترک ميبايست ابتدا مراحل اعلام شده را طي نمايد
- در قسمت " نوع شکايت" نوع مشکل را مشخص کنيد.
- در اين مرحله راهنمايي در خصوص رفع مشکل مربوطه در صفحه نمايان ميشود که مشترک ميبايست ابتدا مراحل اعلام شده را طي نمايد.
- در صورتيکه مشکل عليرغم طي مراحل اعلام شده، برطرف نگرديد، گزينه "با انجام موارد فوق مشکل مرتفع نگرديد. درخواست ثبت مشکل دارم" را انتخاب کنيد. در ادامه شرحي از مشکل موجود را در قسمت " شرح مشکل درج کنيد.
- تاريخ و ساعت زمان بروز مشکل را در قسمت "تاريخ رويداد" و "زمان رويداد" مشخص کنيد.
- سپس با انتخاب گزينه "تاييد" گزارش شما ارسال ميگردد و شماره پيگيري مشکل به شما اعلام ميشود
جستجوي مشکل ثبت شده
چنانچه در گذشته مشکل يا مشکلاتي را از طريق اين سامانه ثبت نمودهايد، در صفحه " جستجوي مشکل ثبت شده" ميتوانيد سابقه کاملي از آنها را بههمراه جزييات مربوطه مشاهده نماييد. در اين قسمت با کليک بر روي شماره پيگيري خود جزييات مربوط به مشکل نمايش داده ميشود.
در قسمت "شماره تيکت" شماره پيگيري مشکل، در قسمت "وضعيت تيکت" وضعيت کنوني مشکل مربوطه قابل مشاهده است. توضيحات تکميلي نيز در قسمت "توضيحات" نمايش داده شده است و در قسمت "ديدگاه" توضيحات پشتيبان رايتل در مورد مشکل ثبت شده پس از بررسي نمايش داده مي شود.
سرويس من
- در اين صفحه، امکان فعال/ غيرفعالسازي سرويسها مانند دوستان و خانواده، تماسهاي از دست رفته، راينواز و غيره وجود دارد.
- ابتدا از طريق منو وارد بخش "اطلاعات من " و سپس " سرويس هاي من" شويد . با کليک بر هر سرويس مي توانيد آن را فعال / غير فعال کنيد :
- سرويس راينواز
سرويس راينواز يکي از جذابترين سرويسهاي رايتل است که به مشترکين سيمکارتهاي دايمي و اعتباري امکان تغيير بوق انتظار شبکه را ميدهد. با اين سرويس افراد تماس گيرنده به جاي شنيدن بوق انتظار ميتوانند از شنيدن قطعه موسيقي و يا آهنگ انتخابي شما لذت ببرند.
فعالسازي: ارسال ON فاصله RBT به سامانه پيامکي 2020
سفارش راينواز: ارسال ON فاصله کد آهنگ به سامانه پيامکي 2030
راهنمايي: ارسال Help فاصله RBT به سامانه پيامکي 2020
اطلاعات بيشتر در:
http://rbt.rightel.ir/user/mainframe.screen
راهنماي سرويس راينواز در:
http://www.rightel.ir/help-rbt
- سرويس تماس هاي از دست رفته / بازگشت به شبکه
با سرويس "تماس هاي از دست رفته" رايتل شما ديگر از هيچ تماسي بي اطلاع نخواهيد ماند.
اگر هنگامي که گوشي تلفن همراهتان خاموش است و يا در خارج از محدوده پوششدهي رايتل قرار داريد، و يا مشغول مکالمه هستيد با شما تماس گرفته شود، اين تماسها در سامانه "تماس هاي از دست رفته" رايتل ذخيره شده و بعد از اينکه گوشي خود را روشن کنيد و يا در ناحيه تحت پوشش رايتل قرار بگيريد، زمان و جزئيات تماس از طريق پيامک براي شما ارسال خواهد شد.
اين سرويس بهطور پيشفرض براي همه مشترکين فعال است و هيچگونه هزينهاي بابت فعالسازي، غيرفعالسازي و پيامکهاي سرويس در بر نخواهد داشت.
براي کسب اطلاعات بيشتر به صفحه https://www.rightel.ir/missed-call-alert مراجعه فرمائيد.
- کنفرانس تلفني
با اين سرويس مي توانيد با حداکثر 5 نفر به راحتي و بهطور همزمان صحبت کنيد و با دوستان خود مکالمات گروهي داشته باشيد و يا مي توانيد از چند همکار خود به طور همزمان اطلاعات مورد نياز خود را کسب نماييد. سرويس "کنفرانس تلفني" باعث بهبود عملکرد شما و صرفه جويي هرچه بيشتر در زمان مي شود. مخاطبين شما مي توانند مشترکين کليه اپراتورهاي تلفن همراه، تلفن ثابت و يا حتي مخاطبين بين المللي باشند.
اين سرويس براي کليه مشترکين بصورت پيش فرض فعال است.
جهت برخورداري از اين سرويس گوشي شما بايد قابليت کنفرانس صوتي را داشته باشد.
براي کسب اطلاعات بيشتر به صفحه https://www.rightel.ir/conference-call مراجعه فرمائيد.
توضيح :
هزينه هر تماس در کنفرانس صوتی، معادل يک تماس عادی و بر عهده تماس گيرنده خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما 4 نفر را به کنفرانس اضافه کنيد، هزينه هر 4 تماس بر عهده شما خواهد بود.
- انتظار مکالمه يا Call wite :
با سرويس «انتظار مكالمه» مي توانيد درحالي كه مشغول مكالمه هستيد و با شما تماسي گرفته شود، به راحتي و بدون اينكه تماس اول را از دست بدهيد، تماس دوم را دريافت كنيد. در اين حالت صداي بوق منقطعي مي شنويد و شماره تماس گيرنده جديد نيز بر روي صفحه ظاهر مي شود كه نشان دهنده انتظار نفر دوم براي برقراري تماس با شما مي باشد. شما مي توانيد تماس اول را در حالت انتظار نگاه داشته و تماس دوم را برقرار نماييد و يا تماس دوم را در حالت انتظار نگاه داشته و به مكالمه خود ادامه دهيد. در صورتي كه اين سرويس فعال نشده باشد، تماس گيرنده دوم بوق اشغال خواهد شنيد. توانيد تماس اول را در حالت انتظار نگاه داشته و تماس دوم را برقرار نماييد و يا تماس دوم را در حالت انتظار نگاه داشته و به مكالمه خود ادامه دهيد. در صورتي كه اين سرويس فعال نشده باشد، تماس گيرنده دوم بوق اشغال خواهد شنيد.
نحوه کارکرد :
شما مي توانيد تمامي تنظيمات انتظار مكالمه را بر روي گوشي تان در قسمت «تنظيمات تماس» انجام دهيد.
سرويس حفظ تماس فعلي يا Call Hold :
با سرويس «حفظ تماس فعلي» مي توانيد درحالي كه مشغول مكالمه هستيد ، به راحتي و بدون اينكه تماس شما قطع گردد، مخاطب خود را پشت خط در حالت انتظار نگه داشته و سپس، به مكالمه خود ادامه دهيد.
نحوه کارکرد :
شما مي توانيد تنظيمات مربوطه را بر روي گوشي تان در قسمت «تنظيمات تماس» انجام دهيد.
سرويس رومينگ ملي :
دسترسي به خدمات رايتل در سراسر نقاط ايران رايتل براي نخستين بار در كشور با برقراري رومينگ ملي و همكاري اپراتورهاي داخلي (همراه اول و ايرانسل) موفق به تكميل پوشش سراسري در تمامي جاده ها و شهرهاي ايران شده است. رومينگ ملي خدمتي است كه با استفاده از آن، مشتركين رايتل مي توانند از خدمات پايه شامل تماس صوتي، پيامک و اينترنت همراه ساير اپراتورها در مناطق خارج از پوشش دهي رايتل استفاده نمايند. در اين حالت، كيفيت ارايه خدمات به مشتركين رايتل، مطابق سطح كيفيت خدمات اپراتور ميزبان خواهد بود. نحوه کارکرد جهت فعال سازي اين سرويس، كافيست مشترک تنظيمات مربوط به انتخاب «حالت شبكه» را در بر روي 3Gدستگاه مورد استفاده خود، با توجه به قابليت پشتيباني آن از شبكه هاي مخابراتي براي LTE) / Preferred( WCDMA / GSM بر روي وضعيت G4 و براي WCDMA / GSMوضعيت قرار دهيد. با ورود مجدد مشترک به مناطق تحت پوشش شبكه رايتل، در زمان كوتاهي، شبكه رايتل مجدد بر روي دستگاه ثبت مي شود. در صورت عدم جستجوي خودكار، مي توان به صورت دستي نسبت به جستجو و ثبت يكي از شبكه هاي موجود اقدام نمود. جهت غيرفعال سازي اين سرويس، كافيست مشترک تنظيمات مربوط به انتخاب «حالت شبكه» را قرار 4G Only يا 3G Only يا Only WCDMAدر دستگاه مورد استفاده خود، بر روي وضعيت دهد يا به صورت دستي شبكه رايتل را در دستگاه خود ثبت نمايد. جهت كـسب اطلاعـات بيشتر بــه وب سايت رايتل قسمت محصولات و خدمات/ رومـينگ و بين الملل مراجعه فرماييد. استفاده از سرويس اينترنت در حالت رومينگ، به راحتي و انجام تنظيمات اينترنت رايتل برروي دستگاه مورد نظر قابل استفاده خواهد بود. لازم به ذكر است كه در قسمت تنظيمات بايد گزينه Data Roaming فعال باشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد تنظيمات اينترنت و رومينگ به وب سايت رايتل قسمت خدمات مشتريان/ راهنماي تنظيمات/ راهنماي تنظيمات رومينگ مراجعه نماييد.
سرويس رومينگ بين الملل :
با استفاده از «سرويس رومينگ بين الملل»، شما مي توانيد در هنگام مسافرت هاي خارج از كشور كه بيرون از مناطق تحت پوشش شبكه رايتل قرار داريد، بدون نگراني و با بهره مندي از بستر شبكه هاي تلفن همراه كشورهاي مقصد، از امكانات تلفن همراه خود شامل تماس صوتي، پيامک و اينترنت استفاده نماييد. رايتل اين امكان را در اختيار كليه مشتركين قرار مي دهد تا بتوانند در كشورهاي طرف قرارداد با استفاده از اين سرويس همواره با سيم كارت و شماره خودشان با مخاطبين خود در تماس باشند. در حال حاضر امكان استفاده از سيم مكارت هاي اعتباري و دايمي رايتل در كشورهاي آذربايجان ، ازبكستان، افغانستان، امارات متحده عربي، ايتاليا، تاجيكستان، تركيه ، لبنان و عراق و ... فراهم شده است و به زودي با گسترش شبكه رومينگ بين المللي، در اقصي نقاط جهان امكان استفاده از اين سرويس براي مشتركين مهيا خواهد شد.
جهت اطلاعات بيشتر در مورد كشورهاي طرف قرارداد و تعرفه هاي مربوطه به وب سايت رايتل/ طرح ها و تعرفه ها / تعرفه رومینگ بين الملل مراجعه نماييد.
سرويس دوستان و خانواده
مشترک سيمکارت دايمي، با عضويت در اين طرح و با انتخاب حداکثر 5 شماره درونشبکهاي از 25% تخفيف و با انتخاب حداکثر 2 شماره برونشبکه، از 10% تخفيف در تماسهاي صوتي با شمارههاي مذکور برخوردار خواهد شد. مشترک سيمکارت اعتباري، با عضويت در اين طرح و با انتخاب حداکثر 5 شماره درونشبکهاي از 20% تخفيف و با انتخاب حداکثر 2 شماره برونشبکه، از 5% تخفيف در تماسهاي صوتي با شمارههاي مذکور برخوردار خواهد شد. امکان افزودن و حذف شماره درون و برون شبکه به اين سرويس در اين قسمت وجود دارد.
نکات :
- مدت زمان اعتبار شمارههاي برون شبکه (غير رايتلي) اضافه شده به ليست مذکور، 30 روز ميباشد و پس از سپري شدن اين مدت، شماره از ليست، حذف خواهد شد. در صورت تمايل، مشترک ميبايست مجددا نسبت به اضافه کردن شماره مورد نظر اقدام کند.
پيامک و پيام چندرسانهاي شامل تخفيف نميباشند
ويژگيها و مزايا :
کاهش هزينههاي تماس صوتي با 5 شماره درون شبکه و 2 شماره برون شبکه که بيشترين تماس را با آنها داريد.
تنظيمات من
- با انتخاب گزينه "اطلاع رساني از طريق پيامک در هنگام ورود به سامانه مديريت حساب" ورود به سامانه حساب کاربري، از طريق پيامک به شما اطلاع رساني خواهد شد.
- با انتخاب گزينه "فعالسازي شناسايي دو عاملي" ورود به سامانه حساب کاربري، با وارد کردن کد تاييديه ارسالي انجام خواهد شد.
صورتحساب ميان دوره
نکته: اين قسمت مخصوص مشترکين سيم کارت دائمي است.
با انتخاب گزينه " صورتحساب ميان دوره" در منو امکان مشاهده صورتحساب ميان دوره فراهم ميباشد. در صورت تمايل به پرداخت صورتحساب مياندوره خود، بر روي گزينه "پرداخت" کليک نماييد.
پس از اقدام براي پرداخت صورتحساب، در صورتيکه گزينه"با احتساب ماليات" را انتخاب نماييد، مبلغ کارکرد شما از آغاز دوره جاري تاکنون با احتساب ماليات قابل مشاهده است .
درصورت انتخاب گزينه "مشاهده جزئيات" اطلاعات ريز کارکرد شما از اول ماه جاري تاکنون نمايش داده مي شود.
بعد از کليک بر دکمه "پرداخت" به صفحه درگاه بانک متصل ميشود و در پايان رسيد پرداخت نمايش داده خواهد شد.
صورت حساب پايان دوره
با انتخاب گزينه " صورتحساب پايان دوره" در منو امکان مشاهده صورتحساب ماه جاري فراهم ميباشد. در صورت تمايل به پرداخت صورتحساب با انتخاب درگاه بانک مورد نظر ، بر روي گزينه "پرداخت" کليک نماييد.
همچنين با کليک بر روي عبارت "جزئيات" ريزکارکرد اين ماه قابل مشاهده است.
بعد از اتصال به درگاه بانک رسيد پرداخت نمايش داده خواهد شد :
افزايش اعتبار
گزينه افزايش اعتبار، مخصوص مشترکين سيم کارتهاي اعتباري و ديتا است.
شارژ عادي
در صورت نياز به افزايش اعتبار (شارژ)، مشترکين ميتوانند به صورت "عادي" و "شورانگيز" سيمکارت خود را شارژ نمايند.
- ابتدا از قسمت منو وارد بخش " شارژ عادي" شويد.
- مبلغ دلخواه را انتخاب و دکمه پرداخت را کليک کنيد.
- در اين مرحله، جدول « اطلاعات شارژ» نمايش داده خواهد شد.
- سپس با حصول اطمينان از درستي مبلغ کل، درگاه بانکي مورد نظر خود را انتخاب نموده و در انتها بر روي گزينه "مرحله بعد" کليک کنيد.
- پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکي خود (کارت بانک هاي عضو شتاب) و تاييد آن، شارژ در همان لحظه بر روي سيم کارت منظور ميشود.
- در آخرين مرحله رسيد پرداخت را نمايش خواهد داد.
نکته: سقف خريد در هر بار تلاش براي خريد شارژ 2,000,000 ريال و سقف خريد روزانه 4,000,000 ريال ميباشد.
همچنين در پايان عمليات افزايش اعتبار، رسيدي به شکل زير نمايش داده ميشود که در آن "جزييات پرداخت" همراه با کد پيگيري بانک و "جزييات افزايش اعتبار" براي مشترک قابل مشاهده است
شارژ شورانگيز
در صورت نياز به افزايش اعتبار (شارژ)، مشترکين ميتوانند به صورت "عادي" و "شورانگيز" سيمکارت خود را شارژ نمايند.
شما مشترکين سيمکارتهاي ديتا و اعتباري ميتوانيد با استفاده از شارژ شورانگيز رايتل و با توجه به نحوه خريد شارژ، تا 35% شارژ بيشتردريافت کنيد. شارژ شورانگيز به شما اين امکان را ميدهد که با استفاده از اعتبار هديه خود در مدت تعيين شده از خدمات زير بهرهمند شويد:
- تماس صوتي درونشبکه
- پيامک درونشبکه
- سرويس اينترنت (با تعرفه عادي و خارج از بستههاي مصرفي)
شما مشترک گرامي جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين طرح به صفحه شارژ شورانگيز در وب سايت رايتل مراجعه نماييد.
با استفاده از مبلغ شارژ هديه شورانگيز رايتل ميتوانيد از خدمات تماس صوتي و پيامک درونشبکه و همچنين اينترنت پرسرعت (خارج از بستههاي مصرفي و مطابق تعرفه عادي) استفاده کنيد؛ از اين رو امکان خريد بسته يا طرح با استفاده از اين مبلغ وجود ندارد. لازم به ذکر است امکان خريد و استفاده از کليه طرحها، بستهها و خدمات شرکت رايتل با مبلغ اصلي شارژ، وجود دارد. همچنين در حالت رومينگ ملي و بينالملل، استفاده از مبلغ هديه مربوط به شارژ شورانگيز امکانپذير نيست. همچنين مبلغ اصلي و هديه شارژ شور انگيز قابل انتقال به مشترک ديگر نميباشد.
نحوه خريد شارژ شورانگيز
- مبلغ دلخواه را انتخاب و تعداد مورد نياز را در رديف مقابل آن درج نماييد.
- در اين مرحله، جدول « اطلاعات شارژ شورانگيز» نمايش داده خواهد شد.
- سپس با حصول اطمينان از درستي مبلغ کل، درگاه بانکي مورد نظر خود را انتخاب نموده و دکمه "مرحله بعد" را کليک کنيد
- پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکي خود (کارت بانک هاي عضو شتاب) و تاييد آن، شارژ در همان لحظه بر روي سيم کارت منظور ميشود.
نکته: سقف خريد در هر بار تلاش براي خريد شارژ 2,000,000 ريال و سقف خريد روزانه 4,000,000 ريال ميباشد
.همچنين در پايان عمليات افزايش اعتبار، رسيدي به شکل زير نمايش داده ميشود که در آن "جزييات پرداخت" همراه با کد پيگيري بانک و "جزييات افزايش اعتبار" براي مشترک قابل مشاهده است.
خريد بسته
- در صورت تمايل به خريد بسته مصرفي، ابتدا گزينه « خريد بسته» را از منو انتخاب نماييد.
- در اين قسمت مي توانيد بسته هاي مصرفي مانند بسته هاي اينترنتي ، بسته هاي پيامکي و آنتي ويروس مجزاي يا تجهيراتي ارتباطي مانند انواغ مودم هاي مورد نظر خود را خريداري نماييد امکان پرداخت هزينه ، به دو روش براي شما مهيا گرديده است
- پرداخت از طريق کارت هاي عضوشتاب: با انتخاب اين روش و با استفاده از کارت هاي عضو شتاب ، ميتوانيد هزينه بسته هاي خود را همان لحظه پرداخت کنيد.
- پرداخت از طريق قبض/ اعتبار : با انتخاب اين روش ، اگر سيم کارت شما اعتباري يا ديتا باشد، هزينه ي بسته هاي ميزان اعتبار ريالي شما کسر مي گردد و در صورتي که سيم کارت شما دائمي و هزينه بسته مذکور کمتر از سقف اعتبار سيم کارت باشد ، بر روي صورت حساب اعمال مي شود.چنانچه هزينه بسته بيشتر از ميزان سقف اعتبار است روش پرداخت نقدي را انتخاب نماييد.
- با کليک بر روي هر بسته مبلغ بسته ، ماليات ، مبلغ کل و توضيح مختصري در صورت وجود نمايش مي دهد.
وقتي بر روي دکمه "پرداخت" کليک کنيد، بعد از اتصال به درگاه بانک پرداخت نهايي صورت مي گيرد و رسيد پرداخت نمايش داده خواهد شد :
وضعيت بسته ها
- در اين بخش ميتوانيد با ورود به" وضعيت بسته ها" در منو ، کليه بستههاي خريداري شده اخير (با تاريخ فعالسازي و تاريخ انقضاي بسته) را در قسمت "تاريخچه بسته ها" مشاهده نماييد.
- همچنين مي توانيد بسته هاي فعال سيم کارت را در قسمت "بسته هاي جاري" مشاهده کنيد.
بسته هاي جاري :
با انتخاب گزينه ي " بسته هاي جاري " ، صفحهاي حاوي اطلاعات مربوط به بستههاي فعال سيمکارت نمايش داده ميشود. امکان خريد مجدد بسته نمايش داده شده، در همين قسمت فراهم شده است.
تاريخچه بسته ها :
با انتخاب گزينه ي " تاريخچه بسته ها" در منو ، صفحهاي حاوي اطلاعات مربوط به بستههاي فعال سيمکارت نمايش داده ميشود.
نکته: به منظور مشاهده آخرين وضعيت اطلاعات حساب، مي بايست ديتاي تلفن همراه و مکالمه قطع گردد.
- در ستون " نام بسته"، عنوان خدمات موجود بر روي سيم کارت فعلي نمايش داده شده است.
- در ستون " توضيحات بسته" توضيحات و جزئياتي از بسته (در صورت وجود توضيحات بيشتر) نمايش مي دهد.
- در ستون " تاريخ فعالسازي"، تاريخ فعال شدن بسته مورد نظر نمايش داده شده است.
در ستون " تاريخ انقضا"، تاريخ انقضاي بسته مورد نظر نمايش داده شده است.
نمايش اطلاعات سيم کارت
با انتخاب گزينه ي "نمايش اطلاعات سيم کارت" در منو ، صفحهاي حاوي اطلاعات مربوط به سيمکارت نمايش داده ميشود :
اعلام مسدودي سيم کارت
- در اين صفحه جهت انجام عمل مسدودي سيمکارت، دليل مسدودي سيمکارت خود ( دلايلي مانند: سرقت، مفقودي و...) را انتخاب کنيد.
- پس از مطالعه دقيق شرايط (توافقنامه) مسدودي، چک باکس گزينه «اين توافقنامه را مي پذيرم» را انتخاب نماييد.
- سپس دکمه تاييد را کليک کنيد.
- با انتخاب گزينه «تاييد»، پيغامي جهت اخذ تاييد دوباره، جهت مسدود سازي سيمکارت نمايش داده خواهد شد.
- در صورت اطمينان از مسدود کردن سيمکارت، با انتخاب گزينه «تاييد»، سيمکارت مسدود ميگردد. در اين مرحله با انتخاب گزينه «لغو» فرآيند مسدودي سيمکارت لغو ميگردد.
توجه: چنانچه در قسمت وضعيت سيمکارت، سيمکارت شما به علت بدهي يا نداشتن اعتبار، مسدود يک طرفه يا دوطرفهباشد، امکان مسدود کردن سيمکارت وجود ندارد. در اين صورت جهت مسدود کردن سيمکارت ابتدا لازم است بدهي سيمکارت پرداخت و يا ميزان اعتبار آن افزايش داده شود.
لازم به ذکر است در صورتيکه سيمکارت به علت مشکلات قضايي مسدود دو طرفه باشد، امکان مسدود کردن آن وجود ندارد و لازم است جهت پيگيري مشکل قضايي، با مرکز تماس رايتل به شماره 200 (براي خطوط رايتل ) و يا شماره 09202000000 ( براي ساير خطوط) تماس گرفته شود.
- با انتخاب گزينه «تاييد»، پيغامي جهت اخذ تاييد دوباره، جهت مسدود سازي سيمکارت نمايش داده خواهد شد.
در صورت اطمينان از مسدود کردن سيمکارت، با انتخاب گزينه «تاييد»، سيمکارت مسدود ميگردد. در اين مرحله با انتخاب گزينه «لغو» فرآيند مسدودي سيمکارت لغو ميگردد.
تبديل سيم کارت اعتباري به دائمي
گزينه تبديل سيمکارت اعتباري به دايمي، مخصوص مشترکين اعتباري ميباشد. در صورت تمايل، مشترکين ميتوانند از طريق گزينه مذکور، پس از پرداخت هزینه استفاده از سرویس، نسبت به تبديل سيمکارت اعتباري به دايمي، اقدام نمايند.
رايتل شرايط تبديل سيمکارت اعتباري به سيمکارت دايمي را با تخفيف ويژه براي شما مشترک گرامي فراهم آورده است. قيمت مصوب استفاده از اين سرويس 1,000,000 ريال است که در حال حاضر با هدف جلب رضايت شما رايتلي عزيز، با 40% تخفيف، صرفا به مبلغ 600,000 ريال ارائه مي گردد.
نکات :
- در حال حاضر امکان تبديل شماره اعتباريِ "ترابرد شده" به دايمي وجود ندارد؛ اين طرح به زودي براي اين گروه از مشترکين رايتل نيز فعال خواهد شد.
- امکان استفاده از "شارژ شورانگيز" به عنوان اعتبار ريالي لازم جهت تغيير نوع سيم کارت وجود ندارد. همچنين پس از تبديل سيم کارت، مبلغ شارژ شورانگيز انتقال نخواهد يافت.
- پس از تبديل سيمکارت اعتباري به دايمي، امکان دسترسي به ريزمکالمات سيمکارت اعتباري قبلي وجود نخواهد داشت.
- در صورت فعال بودن بسته هاي مصرفي اينترنتي، پيامک و ترکيبي بر روي سيمکارت، تبديل سيمکارت، امکان پذير نخواهد بود و پيغام خطا به مشترک نمايش داده ميشود. جهت اطلاع از تاریخ انقضای بسته های فعال بر روی سیم کارت اعتباری مورد نظر خود، می توانید به صفحه اول سامانه مدیریت حساب مراجعه کرده و ریز جزییات بسته ها را مشاهده فرمائید.
ابتدا از قسمت "انتخاب شماره"، شماره سيمکارت اعتباري مورد نظر را انتخاب نماييد. سپس از قسمت "نشاني ارسال قبض مشترکين"، گزينه"ويرايش" را انتخاب نماييد تا از اين طريق امکان انتخاب نحوه ارسال قبض فراهم گردد.
پس از انتخاب يکي از گزينههاي "پست و پيامک" يا "پيامک" جهت دريافت صورتحساب سيمکارت دايمي، در صورت نياز، آدرس دريافت قبض را اصلاح و بر روي گزينه "تاييد" کليک نماييد.
پس از انتخاب گزينه "تاييد"، يک پيام حاوي اطلاعاتي در خصوص اعتبار ريالي فعلي سيمکارت اعتباري و مبلغ مورد نياز جهت تبديل سيمکارت اعتباري به دايمي (پس از کسر مبلغ اعتبار ريالي مشترک از قيمت سيمکارت دايمي)، نمايش داده ميشود.
مشترکين ميتوانند در اين قسمت از گزينه " افزايش اعتبار"، جهت افزايش اعتبار ريالي خود، استفاده نمايند.
پس از افزايش اعتبار به ميزان مابه التفاوت قيمت سيمکارت اعتباري و دايمي، مشترک ميبايست مجدداً با مراجعه به قسمت "تبديل سيمکارت اعتباري به دايمي" مراحل فوق را طي نمايد.
در صورت انتخاب گزينه "تاييد"، پيغامي مبني بر موفقيت آميز بودن درخواست مشترک، نمايش داده ميشود.
ريز ارتباطات
کليه سيم کارت ها مي توانند با استفاده از اين گزينه، ريز مصارف خود را در بازه زماني مشخص، در قالب فايل PDF از طريق ايميل ثبت شده در سامانه مديريت حساب خود، دريافت نمايند.
نکته: مشترکين گرامي مي توانند ريز ارتباطات خود را حداکثر طي 24 ساعت پس از ثبت درخواست، از طريق ايميل دريافت نمايند. همچنين ثبت مجدد درخواست براي يک شماره، تنها در صورت لغو درخواست قبلي يا پس از دريافت ايميل ريز ارتباطات، امکان پذير مي باشد.
ابتدا از قسمت "شماره تلفن" شماره مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس بر روي گزينه "تاييد" کليک کنيد.
پس از انتخاب گزينه "تاييد"، يک پيام حاوي کد بازيابي براي مشترک ارسال ميگردد. ابتدا کد بازيابي دريافت شده از طريق پيامک را در قسمت مربوطه درج نموده، سپس کد امنيتي نمايش داده شده را مطابق تصوير وارد نماييد و در انتها گزينه "تاييد" را انتخاب کنيد :
در صفحه بعد، شرايط مربوط به ارسال ريز ارتباطات از طريق سامانه مديريت حساب نمايش داده ميشود. براي دريافت ريز ارتباطات، ابتدا از قسمت"نوع ريز ارتباطات" گزينه مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
سپس با انتخاب بازه زماني مورد نظر از قسمت هاي "تاريخ آغاز" و "تاريخ پايان"، بر روي گزينه "جستجو" کليک نماييد.
نکته: انتخاب بازه زماني مورد نظر (تاريخ آغاز و تاريخ پايان) الزاميست.
پس از انتخاب گزينه "جستجو" پيغام زير نمايش داده ميشود که در صورت انتخاب گزينه "تاييد"، ظرف حداکثر 24 ساعت، ريز ارتباطات درخواستي، به آدرس ايميل مشترک ارسال خواهد شد.
سپس در صورت انتخاب گزينه "تاييد"، پيغامي مبني بر موفقيت آميز بودن درخواست مشترک، نمايش داده ميشود.
نکته:
مشترکين گرامي مي توانند ريز ارتباطات خود را حداکثر طي 24 ساعت پس از ثبت درخواست، از طريق ايميل دريافت نمايند. همچنين ثبت مجدد درخواست براي يک شماره، تنها در صورت لغو درخواست قبلي يا پس از دريافت ايميل ريز ارتباطات، امکان پذير مي باشد.
لغو ارسال ريز ارتباطات
در صورت تمايل به لغو درخواست ريز ارتباطات، تا قبل از ارسال آن، به منوي مربوطه مراجعه نموده و گزينه "لغو درخواست" را انتخاب نماييد.
افزايش سقف اعتبار
مشترکين سيم کارت دايمي با استفاده از قسمت «افزايش سقف اعتبار» مي توانند ميزان سقف اعتبار سيم کارت خود را با پرداخت وجه تا سقف 8 ميليون ريال ( بدون احتساب 600 هزار ريال سقف اعتبار اوليه) افزايش دهند.
شرايط افزايش سقف اعتبار به شرح زير است:
- حقيقي بودن مشترک
- عدم تجاوز سقف اعتبار جاري مشترک از 8 ميليون ريال(بدون احتساب سقف اعتبار اوليه)
- نداشتن بدهي پيشين
- مسدود نبودن سيم کارت ( يک طرفه يا دو طرفه) به هر دليل
نکته: قبل از انجام افزايش سقف اعتبار سيم کارت دايمي، لازم است مشترک آخرين صورت حساب پايان دوره سيم کارت خود را به صورت کامل پرداخت نمايد.
نکته: با انتخاب شماره سيم کارت مورد نظر و انتخاب گزينه تاييد ، شرايط افزايش سقف اعتبار نمايش داده مي شود.
مشترک گرامي، در صورت تمايل به انجام عمليات انتقال مالکيت، ابتدا نسبت به ارايه درخواست استرداد وجه پرداخت شده از طريق همين سامانه قسمت "کاهش سقف اعتبار" اقدام فرماييد. ضمنأ عودت وجه منوط به مسدود نبودن سيمکارت و نداشتن بدهي جاري (پرداخت صورت حساب ميان دوره) در زمان ارايه درخواست استرداد ميباشد. قابليت استرداد مبلغ افزايش يافته، از طريق بخش "کاهش سقف اعتبار" مديريت حساب و طبق شرايط آن، امکانپذير است.
پس از مطالعه اين شرايط، با انتخاب گزينه " شرايط فوق را مي پذيرم" با کليک بر روي گزينه "تاييد" قسمت "افزايش سقف اعتبار" نمايش داده مي شود.
در اين قسمت، جهت افزايش سقف اعتبار کافي است، ميزان مبلغي که تمايل به اضافه شدن آن به سقف اعتبار جاري را داريد در قسمت "مبلغ مورد نظر جهت افزودن به سقف اعتبار جاري" بر حسب ريال وارد نماييد.
به طور مثال در صورتي که تمايل به افزايش سقف اعتبار سيم کارت خود به مبلغ 900,000 ريال را داريد، بايد در اين قسمت عدد 300,000 ريال را وارد نماييد، تا در مجموع سقف اعتبار شما 900,000 ريال افزايش يابد.
پس از انتخاب درگاه بانکي و گزينه "پرداخت نقدي"، شما وارد درگاه بانکي جهت پرداخت مبلغ خواهيد شد. در صورت انجام عمليات پرداخت به صورت موفق، سقف اعتبار سيم کارت به ميزان مورد درخواست شما افزايش مي يابد.
کاهش سقف اعتبار
مشترکين سيمکارت دايمي با استفاده از قسمت «کاهش سقف اعتبار» در صورتي که قبلاً سقف اعتبار سيم کارت خود را با پرداخت وجه، افزايش داده باشند، ميتوانند ميزان سقف اعتبار سيمکارت خود را تا 600 هزار ريال (سقف اعتبار اوليه) کاهش دهند.
نکته: در قسمت انتخاب "شماره تلفن"، شماره هايي نمايش داده مي شود که قبلا سقف اعتبار آن افزايش داده شده باشد.
با انتخاب شماره سيمکارت مورد نظر و کليک بر روي گزينه تاييد ، شرايط کاهش سقف اعتبار نمايش داده ميشود.
پس از مطالعه اين شرايط، با انتخاب گزينه " شرايط فوق را ميپذيرم" با کليک بر روي گزينه تاييد قسمت کاهش سقف اعتبار نمايش داده مي شود.
>در اين قسمت، مبلغ قابل استرداد نمايش داده مي شود و با انتخاب يکي از گزينه هاي "روش باز پرداخت وجه" (واريز به کارت بانکي يا برروي قبض) و کليک بر روي گزينه "باز پرداخت"، استرداد وجه صورت مي پذيرد.
در صورت انتخاب گزينه "واريز به کارت بانکي" با وارد کردن شماره کارت بانکي خود و انتخاب گزينه "بازپرداخت" ابتدا مبلغ از بدهي سيم کارت کسر و مابقي مبلغ به کارت بانکي اعلام شده واريز خواهد شد.
در صورت انتخاب گزينه "برروي قبض" و کليک بر روي گزينه "بازپرداخت"، ابتدا مبلغ از بدهي سيم کارت کسر و مابقي مبلغ برروي قبض مشترک، منظور خواهد شد.
نکته :
کارت بانکی باید عضو شبکه شتاب بوده و الزاما به نام شما باشد. بدیهی است ورود اطلاعات نادرست، موجب تاخیر در پرداخت وجه گردیده و مسئولیت آن بر عهده شرکت رایتل نخواهد بود.
واریز وجه ظرف مدت 15 روز کاری انجام خواهد شد.
تاريخچه انتقال اعتبار
مشترکين سيم کارت هاي اعتباري و ديتا مي توانند با مراجعه به اين قسمت، تاريخچه استفاده از سرويس انتقال اعتبار براي سيم کارت خود را مشاهده نمايند.
جهت مشاهده تاريخچه انتقال/ دريافت اعتبار، ابتدا در قسمت "شماره تلفن همراه"، شماره سيم کارت مورد نظر مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
پس از انتخاب شماره مورد نظر، مي توانيد در قسمت هاي "زمان شروع" و "زمان پايان"، بازه زماني دلخواه خود را جهت مشاهده تاريخچه استفاده از اين سرويس، تعيين نماييد.
نکات:
- تعيين "زمان شروع" و "زمان پايان" الزامي نيست در صورت عدم انتخاب تاريخ، تمامي تاريخچه استفاده از سرويس مذکور، نمايش داده مي شود. همچنين مشترک مي تواند فقط يکي از قسمت هاي "زمان شروع" يا "زمان پايان" را تعيين نمايد که در صورت انتخاب "زمان شروع"، استفاده هاي مشترک از آن زمان به بعد و در صورت انتخاب "تاريخ پايان" استفاده هاي مشترک تا آن تاريخ نمايش داده مي شود.
- لازم به ذکر است که هزينه هر بار استفاده از سرويس انتقال اعتبار 500 ريال مي باشد .
- محدوده اعتبار قابل انتقال توسط اين سرويس به شرح زير است :
اعتبار قابل انتقال در هر تراكنش: تا 10.000 100.000 ريال
حداكثر اعتبار قابل انتقال در روز: 1.000.000 ريال
مشترک پس از انتقال اعتبار (با احتساب هزينه انتقال اعتبار) بايد حداقل 5.000 ريال اعتبار باقيمانده داشته باشد. اين مبلغ جهت برقراري تماس فرستنده اعتبار پس از انتقال اعتبار، درنظر گرفته شده است.
پس از تعيين بازه زماني و انتخاب گزينه "جستجو"، تاريخچه استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
- در ستون "انتقال از" ليست شماره هايي که مشترک از آن ها اعتبار ريالي، دريافت کرده است، نمايش داده مي شود.
- در ستون "انتقال به" ليست شماره هايي که مشترک به آن ها اعتبار ريالي، انتقال داده است، نمايش داده مي شود.
- در ستون "نوع"، به نوع استفاده از سرويس انتقال اعتبار (انتقال يا دريافت اعتبار) اشاره مي گردد.
- در ستون "مبلغ انتقال"، ميزان مبلغ انتقال داده شده/ دريافت شده، قابل مشاهده است.
- در ستون "زمان انتقال"، تاريخ و ساعت استفاده از اين سرويس، نمايش داده مي شود.
گزارش مانده بسته ها
در بخش مياني صفحه اصلي با کليک بر هر کدام از آيکون هاي مربوط به اينترنت ، مکالمه و پيامک اطلاعات مربوط به بسته هاي فعال سيمکارت نمايش داده مي شود و اطلاعاتي نظير تاريخ شروع ، نام بسته مقدار باقي مانده و تاريخ انقضا نمايش داده مي شود.
در صورت داشتن چند سيم کارت، ابتدا از بخش بالايي صفحه اصلي سامانه ، شماره سيمکارت مورد نظر خود را انتخاب کنيد تا اطلاعات مربوط به بسته هاي فعال شماره منتخب را مشاهده نماييد. در اين قسمت کليه شماره هاي رايتل و شماره هاي ترابرد شده به رايتل نمايش داده مي شود :
نکته: به منظور مشاهده آخرين وضعيت اطلاعات حساب، مي بايست ديتاي تلفن همراه و مکالمه قطع گردد.
اعلان ها
تمامي پيام ها و اعلان هاي ارسالي از شرکت رايتل در سمت چپ قسمت بالاي صفحه اصلي به مشترکين نمايش داده مي شود :
تغيير رمز عبور:
جهت حفظ امنيت سامانه "مديريت حساب" خود، توصيه ميشود حتما پس از نخستين ورود، نسبت به تغيير رمز عبور، اقدام نماييد. دسترسي به اين عملکرد، از طريق قسمت بالايي صفحه اصلي سامانه امکانپذير مي باشد. (مطابق تصوير زير)به اين منظور، ابتدا رمز عبور قبلي و سپس رمز دلخواه خود را دوبار وارد نماييد در پايان، کد داخل کادر مشخص شده در تصوير ذيل را در قسمت "کد امنيتي" درج و روي گزينه "اعمال" کليک کنيد.